DumpStats voor flying dutchman

1,135 +1225 -90

Kudos

#33623 (Top 10.5209%)

Kudos/dag 0.17
Kudos/reaguursel 12.9
Meeste kudos op 1 reaguursel 599
Minste kudos op 1 reaguursel -64

88

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.01
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 24.4
Reacties per reaguursel 0.15
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 21-07-2005
Eerste reactie op 25-04-2007

Black Friday Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-64 kudos 2018-04-20 13:19:20 op Paultje van 3 naar...
Hebben we al een videofuck gehad met 'niet toeteren, GVD!' er achteraan?

-13 kudos 2019-07-10 16:25:56 op How-To make-uppen #6
Snollebollekes van links naar rechts had ik al veel eerder verwacht

-2 kudos 2014-10-01 21:52:26 op Welkom aan boord dames en heren
Dee Miller | 01-10-14 @ 21:34 | + 0 -
Die naam komt me niet bekend voor, maar ik ken natuurlijk ook niet al mijn collega's persoonlijk. Als ik hem tegenkom zal ik het doorgeven ;)

-2 kudos 2014-10-25 03:54:16 op Landingen op Schiphol tijdens de storm
Schiphol is inderdaad een van de velden waar geluidsoverlast zwaarder weegt dan de voorkeur voor zo weinig mogelijk zijwind. De baan zal pas worden veranderd als de limieten worden bereikt, alles om zoveel mogelijk landingen/starts op de geprefereerde banen te houden. Andere banen kunnen moeten zo weinig mogelijk per jaar worden gebruikt, dus wordt het inschakelen daarvan zoveel mogelijk uitgesteld tot het echt niet anders meer kan.

Papa Whiskey | 25-10-14 @ 02:06 | + 0 -
Er zijn veel redenen waarom er mogelijk een go-around moet worden gemaakt. Dit soort weersomstandigheden kunnen behoorlijke turbulentie en/of wind shear veroorzaken en als de deviaties buiten de limieten vallen moet er een doorstart worden gemaakt. Dat geldt bij iedere maatschappij en bij iedere kist. Daarnaast is het een broodje aap dat er bij Emirates alleen autolands worden gemaakt. 99% van de landingen gebeurt ook daar gewoon op de hand.

-2 kudos 2014-10-25 03:56:03 op Landingen op Schiphol tijdens de storm
Schiphol is inderdaad een van de velden waar geluidsoverlast zwaarder weegt dan de voorkeur voor zo weinig mogelijk zijwind. De baan zal pas worden veranderd als de limieten worden bereikt, alles om zoveel mogelijk landingen/starts op de geprefereerde banen te houden. Andere banen kunnen moeten zo weinig mogelijk per jaar worden gebruikt, dus wordt het inschakelen daarvan zoveel mogelijk uitgesteld tot het echt niet anders meer kan.

Papa Whiskey | 25-10-14 @ 02:06 | + 0 -
Er zijn veel redenen waarom er mogelijk een go-around moet worden gemaakt. Dit soort weersomstandigheden kunnen behoorlijke turbulentie en/of wind shear veroorzaken en als de deviaties buiten de limieten vallen moet er een doorstart worden gemaakt. Dat geldt bij iedere maatschappij en bij iedere kist. Daarnaast is het een broodje aap dat er bij Emirates alleen autolands worden gemaakt. 99% van de landingen gebeurt ook daar gewoon op de hand.

-1 kudos 2007-06-13 18:53:52 op Er UIT. Er UIT.
Ik heb ook wel eens mensen aan boord van mijn vliegtuig geweigerd met een dergelijke haardracht.
Grote paniek en hoop schreeuwerij en dat ze een ticket hadden.
O? hoe weet ik dat dr niet een vent met een bomvest onder die tent zit?

Mensen met een bivakmuts op hoef je toch ook niet te accepteren? wie weet wat diegene er allemaal onder draagt.

Bivakmuts - burka, allebij hetzelfde princiepe en hoeft NIET geaccepteerd te worden! (door mij in ieder geval niet)

-1 kudos 2008-06-26 04:22:19 op Mocro zweept man met riem
doet me denken aan de jongetjes die bij mijn auto proberen binnen te spugen als ik langs rijd met open raam... doet me denken aan de etters die hier zelfs de kermis weten weg te pesten... doet me denken aan die huftertjes die mijn auto 2x hebben gesloopt op parkeerplaatsje... doet me denken aan die klootzakjes die zelfs het lef hebben politie/brandweer te bestoken met vuurwerk.


Kut calvinistisch naief simplistisch Neder(ig)land....

0 kudos 2007-07-05 16:48:07 op Jumpstyle op Russisch journaal
Hahahaha NL staat op de kaart hoor! Geen wonder dat er maar een stuk of 20 kernkoppen op 0031 gericht staan.

0 kudos 2007-07-05 02:20:03 op geen fotosoep!
sorry! Ik verveelde me...

0 kudos 2007-07-01 01:48:11 op Komt die golfbal
Volgens mij ging het balletje zo snel dat het in 1x rond de wereld ging en toen op de achterkant van zijn hoofd kwam

0 kudos 2007-05-31 17:29:11 op Pop Up Hell
Ik heb dit ook elke dag, is het zo gek dan?

0 kudos 2007-05-31 02:56:58 op Superdude Thijszo
volgens mij hebben ze een schaar nodig (zie foto 4)

0 kudos 2015-03-21 11:46:34 op Vliegtuig wilt niet lekker
parelsvoorzwijnen | 20-03-15 @ 22:25 | + 0 -
Zijn naam komt overigens niet op de senioriteitslijst voor, vliegt hij wel voor CLX?

0 kudos 2015-03-21 11:23:14 op Vliegtuig wilt niet lekker
parelsvoorzwijnen | 20-03-15 @ 22:25 | + 0 -
Ben 'm nog niet tegengekomen ;)

0 kudos 2008-10-14 15:28:56 op Talibanprutsers
Ja veel keuze hebben ze niet he... stilstaan = kans op beschieting, doorrijden is kans op volgende bom.

0 kudos 2008-10-07 17:16:38 op Hi-res onweer
Wat voor belichting/iso/aperature had je? Mooie foto hoor!

0 kudos 2008-08-22 12:44:50 op Hou nou een sop!
Hahaha geweldig... de enige manier om duidelijk te maken waar je grenzen van zelfrespect liggen.

0 kudos 2008-07-13 15:28:21 op Practice Forced Landing
Tjonge jonge wat boeiend.... snap je niet dat dit totaal oninteressant is voor mensen die zelf niet vliegen?

Volgende keer wel iets gecoordineerder vliegen hoor... mensen worden anders zo misselijk.

0 kudos 2008-07-04 13:01:12 op Kat kan vliegen
beetje zweverige poes zeg...

0 kudos 2008-02-25 16:34:43 op Zijwind landing klm
landingen gaan 9 van de 10 keer NIET automatisch.
Het kan wel, maar alleen in omstandigheden met weinig wind, zoals bij mist of slecht zicht.

Dit is een heel normale landing en niets angstigs of zweterigs aan. En dat geklap en punten geven voor de piloot... pff hou ns op.
Geef volgende keer liever geld als je dan toch langs de cockpit naar buiten loopt ;)

0 kudos 2007-08-11 20:31:33 op Strand in Korea
Ik wou dat ik een haai was

0 kudos 2018-01-27 05:13:08 op Videofucken is oorlog
Geweldig... je kon me opvegen toen ik onze blikje-in-de-water-meneer langs hoorde komen rond 02:57, gecombineerd met de aangehouden hoeft-niet-te-tanken-schat-meneer. Dikke kudo.

0 kudos 2007-05-30 15:08:42 op Geile schildpad
zo, die is goed met wokken

0 kudos 2007-10-19 20:37:47 op Op t aanrecht!
wat een kutfilmpje, dumpert vervuiling

0 kudos 2007-12-29 04:38:38 op Antonov op Schiphol
klimaat-onvriendelijk? beter zon apparaat laten vliegen dan 3x op en neer vliegen met een kleiner toestel.

Sukkels

0 kudos 2008-07-09 15:03:56 op Rembo & Rembo
hahahaha blijft geniaal!

0 kudos 2008-07-14 21:40:25 op Practice Forced Landing
Haha als ik een filmpje-van-eigen-vlieg-collectie post ben ik morgen mijn brevet kwijt denkik...

0 kudos 2009-04-08 23:13:06 op Powned P3 Remix (Davinzzie)
Heb je een website of op andere manier meer van deze meuk te downloaden? Echt goeie shit, hier moet je meer mee doen man!

0 kudos 2009-12-05 13:43:21 op Handicat
Kansenkat

0 kudos 2009-01-14 01:17:14 op Car crashes
veel vrouwen achter het stuur geloof ik... -1

0 kudos 2018-09-21 19:59:44 op Landingsbaan naast het meer
Zo te zien had hij een zeer hoge snelheid tijdens het laatste stuk over het water waardoor hij lang horizontaal kon vliegen zonder aandrijving. Boven de baan duurde het even voor hij zijn snelheid kwijt was, vandaar dat hij een paar keer stuiterde voor het vliegtuig definitief aan de grond bleef. Tja.. goede landing maar onprofessionele nadering zou ik zeggen.